Het laatste nieuws op www.jw.org
Typhoon
2012-12-28 08:42:46 UTC
Het laatste nieuws op www.jw.org

http://www.jw.org/nl/nieuws/

Typhoon
--
noohpyt
Thaora
2012-12-28 17:19:36 UTC
Post by Typhoon
Het laatste nieuws op www.jw.org
http://www.jw.org/nl/nieuws/
Typhoon
Een gezond mens heeft geen behoefte aan wachttoren-propaganda.
Probeer het eens in een andere groep minder weerbaren b.v.
zwakzinnigen/gestoorden newsgroep.nl

F+
Typhoon
2012-12-28 20:16:54 UTC
Post by Thaora
Post by Typhoon
[...]
Daar was ik nu net mee bezig en toen reageerde jij met je zwakzinnige
opmerking. Ben blijkbaar hebt ik die gestoorde nu gevonden en je hebt
duidelijk hulp nodig.

Typhoon
--
noohpyt
noohpyt
Mc Pac Man Nalds
2012-12-28 22:09:14 UTC
Post by Typhoon
Het laatste nieuws op www.jw.org
http://www.jw.org/nl/nieuws/
Typhoon
--
noohpyt
noohpyt
Dit is zeer goed nieuws!

Mochten jullie dit geld niet willen hebben om religieuze redenen niet accepteren dan mag je het doneren op rekeningnummer ING : 6778803 tnv. J.W Hamhuis alwaar het gebruikt gaat worden voor het tegen gaan van de overbevolking. LOL
Thaora
2012-12-29 12:00:33 UTC
Post by Mc Pac Man Nalds
Post by Typhoon
[...]
Je gaat reli's castreren / steriliseren?
Lees dit naar uw eigen geslacht.

F+
Thaora
2012-12-29 12:48:04 UTC
Post by Typhoon
Post by Thaora
Post by Typhoon
[...]
Zoals jij hulp kreeg van het WTG?
Nee, dankjewel ik heb bij jou gezien waartoe dat leidt.
Groeiend geloof en afnemend formulerend en kritisch denkvermogen.

F+
Typhoon
2012-12-29 18:33:07 UTC
Post by Thaora
Post by Typhoon
Post by Thaora
Post by Typhoon
[...]
Het gaat niet over mij, maar over mensen in het algemeen.
Jij hebt duidelijk hulp nodig.
Als dat niet gebeurd door het WTG / andere naam is gewoon JG,
dan kun je hier ook hulp zoeken: http://www.psyonline.nl/hulp.html
Post by Thaora
Nee, dankjewel ik heb bij jou gezien waartoe dat leidt.
Groeiend geloof en afnemend formulerend en kritisch denkvermogen.
Dat zogenaamde kritisch denkvermogen is bij je een psychische stoornis
geworden. Dat zul je natuurlijk weer ontkennen, maar dat is normaal bij
een dergelijke stoornis.

En nu je het over mij hebt, ik ben kritisch genoeg en dat hebt je
intussen allang gemerkt.

Typhoon
--
noohpyt
noohpyt
Tom
2012-12-30 13:12:26 UTC
Post by Mc Pac Man Nalds
[...]
Koop je daar allemaal condooms voor?

Tom.

NB Het komt nooit voor dat kerkgenootschappen en sektes geld niet
accepteren, dus veel zul jij niet krijgen. Per slot van rekening zijn
het ondernemingen die goedgelovigen zoveel mogelijk geld uit de zak
willen kloppen door ze de mooiste dingen in het Hiernamaals te beloven.
De diepe religieuze beleving van die lui gaan niet veel verder dan de
portemonnees van hun kudde.
PieterW
2012-12-30 13:20:17 UTC
Post by Typhoon
Dat zogenaamde kritisch denkvermogen is bij je een psychische stoornis
geworden.
ah, welke DSM IV codering hoort daarbij?
en misschien kun je direkt even duidelijk maken hoe het nou zit met die Ware
en valse goden waar je het over had.

Cheers, Pieter
j***@gmail.com
2013-11-13 11:10:45 UTC