Russian News: About attacks by American ATACMS missiles on the beach in Russian Sevastopol!
Kees van den Doel
2024-07-04 19:40:05 UTC
(Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
Een ezel valt niet 2X in dezelfde kuil die hij zelf heeft gegraven.

Of zij, dat moet u lezen naar uw eigen je-weet-wel.
Kees van den Doel
2024-07-05 14:39:34 UTC
(Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
Enige jaren terug waren Nederlanders allemaal trotse wereldburgers.
Sinds dat het duidelijk wordt dat de EU + NATO landen mogelijk Rusland
kunnen bezetten en Rusland leeg kunnen roven is het NAZI gescheld van
die zogenaamde Anti-Nazi trotse wereldburgers verplicht in de EU omdat
diegenen die er niet aan meedoen in KZ's worden geplaatst of worden
geëxecuteerd!
En dat terwijl de bigfeet, na het landen mbv UFO en het doden van
koeien, in groepen van 12 op het pottenbakkerswiel draaimolen spelen met
in iedere hand een bolmagneetje (soms vergist in een honkbal bal door
misleidde wetenschapfelijke vorsers) dat gauw stuk gaat zodat ze alras
ont snappen in de 6e Erra dementsie mbv Windows NT.

Verplicht schelden is een Nederlandsch Volcks Caracter.
Kees van den Doel
2024-07-05 14:41:26 UTC
     (Ik heb geen zin om in streken van de EU + NATO landen te trappen!)
Doe maar geen jij met me.
Wijs ad vies.