achterlijke gleuf laat even zien waarom woestijnrovers hier niet passen.
Add Reply
Sam Kafka
2024-08-30 18:05:33 UTC
Antwoorden
Vertel eens waar ik ooit heb beweerd dat ik "pro-islam" was?
Je hebt nooit gezegd dat je tegen islam bent en dat islam een
gevaarlijke ideologie is.
Als je niet tegen bent, ben je voor, daar zit niets tussen.
Typisch Dom Regse "logica" van lik m'n reet.
Maar hierbij alsnog de gelegenheid om islam te veroordelen als vijand
van vrijheid en democratie.
En al even voorspelbaar als deerniswekkend.
Sam Kafka
Sam Kafka
2024-08-30 23:04:04 UTC
Antwoorden
Vertel eens waar ik ooit heb beweerd dat ik "pro-islam" was?
Om de 1 of andere, alleen aan hem bekende reden lijkt Padvinder
Kramphuis ervan overtuigd te zijn dat iedereen die niet, net als
hijzelf, rabiaat tekeergaat tegen de islam, een moslimknuffelaar
is.
Typisch Regs ongenuanceerd vooroordelen.
Laat je nakijken Mo.
Je hebt nooit gezegd dat je tegen islam bent en dat islam een
gevaarlijke ideologie is.
Als je niet tegen bent, ben je voor, daar zit niets tussen.
Leer mij het armetierige Regse gedachtenleven kennen...
--
Sam Kafka