Nou Frenske, dikke hitser daar ga je!!
Sam Kafka
2024-04-22 21:04:06 UTC
Maar vooralsnog is het dus juist Wilders, die naar niet-parlementaire
middelen grijpt om een politieke opponent de mond te snoeren...
Dit was geen verspreking van Timmermans, dit was opzet.
Om Geert & aanhang op de kast te krijgen natuurlijk, wat prima gelukt
is.
Past precies in de lijn van linxe ophitsers als Rösenmuller, Thom de
Graaff, Folkert Jensma, Ad Melkert en meer van dat tuig.
Ach gutteguttegut, wat een ellende toch weer! Het valt allemaal niet mee
voor de regse medemens, dat laat Padvinder Kramphuis ons maar weer eens
uitvoerig en overdadig zien!
6 mei zou wel een passende datum zijn om Wilders af te laten knallen
door linx, denk je ook niet Hauta?
Precies 22 jaar na de beestachtige linxe moord op Fortuyn en nog op de
verjaardag van Timmermans ook!
Dubbel feest voor linx dus!
En een naargeestig tranendal voor regs.

Grote krokodillentranen van puur medeleven biggelen over mijn wangen.
Sam Kafka
Sam Kafka
2024-04-22 21:09:09 UTC
Nou Frenske dikke hitser daar ga je. Geert Wilders drukt zijn aangifte
tegen Frans Timmermans DOORRRRRR.
Het wachten is nu op het seponeren van die ongein.
Sam Kafka
R. Phillips
2024-04-23 07:34:07 UTC
Post by Sam Kafka
Nou Frenske dikke hitser daar ga je. Geert Wilders drukt zijn aangifte
tegen Frans Timmermans DOORRRRRR.
Het wachten is nu op het seponeren van die ongein.
Hij is geen haar beter en ruit zijn eigen "achterban" op.

NOS Teletekst 107

Wilders doet aangifte om 'opruiing'

 PVV-leider Wilders heeft aangifte
gedaan tegen GroenLinks-PvdA-leider
Timmermans.Wilders stelt dat Timmermans
zich schuldig heeft gemaakt aan
opruiing door op een partijcongres te
zeggen dat hij niets zal nalaten om te
voorkomen dat Wilders aan de macht
komt.

Op X had Wilders beweerd dat de
uitspraak van Timmermans neerkomt op
een oproep om geweld tegen hem te
plegen.Hij riep zijn achterban op hem
"te helpen een einde te maken aan deze
levensgevaarlijke linkse ophitserij".

Timmermans sprak dit weekend meteen de
beschuldiging van Wilders tegen."Mijn
middelen zijn altijd parlementair."
Manok62
2024-04-23 07:56:33 UTC
Post by R. Phillips
Post by Sam Kafka
[...]
minder Marokkanen was dat dan niet parlementair...?
--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Ned Nieuw Guinea 030162-301062
www.mariniersnieuwguinea61-62.nl
Edmund
2024-04-23 07:58:02 UTC
Post by Manok62
Post by R. Phillips
Post by Sam Kafka
[...]
Vol is vol, zoals onze godsgezonden koningin sprak?
--
-------------
FREE ASSANGE

Edmund
R. Phillips
2024-04-23 08:27:49 UTC
Post by Manok62
Post by R. Phillips
Post by Sam Kafka
[...]
Dat komt er nog bij.
Hij riep zijn achterban op hem "te helpen een einde te maken aan deze
levensgevaarlijke linkse ophitserij" Is ophitserij wel een woord?

Het OM gaat bij "niet[s] nalaten" hierna altijd nat als wordt overwogen
om de klacht van "advocaat" Loonstein aan te nemen.
Manok62
2024-04-22 21:28:10 UTC
Post by Sam Kafka
[...]
Je begint behoorlijk irritant te worden S K...
Sam Kafka
2024-04-22 22:01:05 UTC
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
[...]
Jij vindt al dat gejammer, gesnotter en geweeklaag van Padvinder Kramp-
huis, Rare Eend en consorten over gemene Fransje versus arme Geertje en
de daarrmee gepaard gaande Pim Fortuyn grafschennerij wel OK?
Sam Kafka
Manok62
2024-04-23 07:53:39 UTC
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
[...]
Jij vindt de uitlating van Timmermans wel OK?
R. Phillips
2024-04-23 08:19:20 UTC
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
[...]
Jij niet. Maar daar kan je ook niks aan doen.
Manok62
2024-04-23 11:43:29 UTC
Post by R. Phillips
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
[...]
Heb het niet op jou, sukkel...
Sam Kafka
2024-04-23 09:27:56 UTC
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
[...]
Ik vind die Timmermans een mislukte tuinkabouter en zijn uitlating nogal
onhandig, maar eenieder met ook maar een greintje gezond verstand WEET
dat absoluut NIET bedoeld werd om Wilders (= het debiele neefje van Pim)
dan ook maar een kopje kleiner te maken. En ik weet bijna zeker dat
Geert dat ook zelf wel weet, maar die laat natuurlijk nooit een kans
gelegen liggen om het arme slachtoffer uit te gaan zitten hangen en zijn
achterban tot schuimbekkende razernij op te zwepen, zoals een ware
volksmenner betaamt.

Van mij mag je best verontwaardigd zijn, maar om er de hele dag over
door te blijven janken en jammeren en tot overmaat van sneuheid ook nog
eens de moord op Pim Fortuin erbij te slepen, zoals Geert, en in zijn
kielzog zijn trouwe aanhang (waaronder Rare Eend en Kramphuis) doen,
gaat mij gewoon veel te ver en vind ik rondom kinderachtig.

Theatraal zielig doen, puur om het effect, dat is waar Geert mee bezig
is, en eenieder met ook maar een greintje gezond verstand weet nu al dat
die rechtszaak van hem helemaal nergens naartoe zal gaan.
Sam Kafka
Manok62
2024-04-23 11:45:20 UTC
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
[...]
Dat zegt mij dus genoeg, verder slap gelul onnodig...
Sam Kafka
2024-04-23 12:28:11 UTC
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
[...]
Vertel dat ook even aan het stelletje halve garen dat hier maar blijft
door jengelen en jeremiëren over sneue Geert en zijn dode voorgangers.
Sam Kafka
Manok62
2024-04-23 13:34:39 UTC
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
[...]
Nee hoor ik ben ook een PVV stemmer al jaaaaren...
Daar heb jij momenteel een dagtaak aan🤣🤣🤣