Wilders wil aangifte doen tegen Timmermans vanwege bedreiging
Sam Kafka
2024-04-21 11:49:46 UTC
PVV-leider Geert Wilders zegt aangifte te gaan doen tegen Frans
Timmermans van GroenLinks-PvdA. Hij doet dat naar aanleiding van de
speech die Timmermans gaf op het congres van de linkse combinatie.
Tja, in uitdelen is Geert altijd al beter geweest dan incasseren.

(Boehoehoe! Fransje zegt gemene dingen over mij!)
Sam Kafka
Barokino
2024-04-21 12:35:30 UTC
Post by Sam Kafka
[...]
Dus je moet een nauwelijks verkapte oproep tot moord maar gewoon
incasseren? Er zijn voor minder extreme uitspraken voorgedrukte
aangifteformulieren uitgedeeld.
Sam Kafka
2024-04-21 13:27:53 UTC
Post by Barokino
Post by Sam Kafka
[...]
Allemaal theater. Geert weet namelijk heel goed hoe hij zijn achterban
moet opjuinen tot kokend verontwaardigde woede, zoals de ware demagoog
betaamt.
Post by Barokino
Er zijn voor minder extreme uitspraken voorgedrukte aangifteformulieren
uitgedeeld.
... en hij heeft er quod erat demonstrandum nog succes mee ook!
Sam Kafka
R. Phillips
2024-04-21 16:18:30 UTC
Post by Barokino
Post by Sam Kafka
[...]
Van mij mag er een theaterverbod komen voor slechte acteurs. Vooral
Wilders is heel makkelijk te pesten als men zich erop toe gaat leggen.
Manok62
2024-04-21 18:24:29 UTC
Post by R. Phillips
Post by Barokino
Post by Sam Kafka
[...]
Wie is MEN, neger...!?
--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Ned Nieuw Guinea 030162-301062
www.mariniersnieuwguinea61-62.nl
R. Phillips
Manok62
2024-04-22 08:27:12 UTC
Post by R. Phillips
Post by Manok62
Post by R. Phillips
Post by Barokino
Post by Sam Kafka
[...]
Ik ben niet zwart, jij wel🤮
R. Phillips
2024-04-22 16:07:32 UTC
Post by Manok62
Post by R. Phillips
Post by Manok62
Post by R. Phillips
Post by Barokino
Post by Sam Kafka
[...]
Je peniskoker is geen bril.
De ongekruisigde (ds.)
2024-04-22 12:47:58 UTC
Post by Manok62
Post by R. Phillips
Post by Barokino
Post by Sam Kafka
[...]
Nee, ik denk dat je men door een meervoud moet vervangen.
--
De Kerk van Roodkapje (KvR) belijdt de enige ware religie! De
Rode Macht van Roodkapje is wetenschappelijk onderzocht en
bevestigd (google roodverschuiving).
Sam Kafka
2024-04-21 17:43:30 UTC
Maar Timmermans acteert niet, die wil wilders gewoon laten afknallen,
net als met Fortuyn is gebeurd.
en
En werd afgeknald door bloeddorstig linx.
Dankzij Rösenmuller en andere fascisten.
Timmermans wil graag een herhaling, zeker nu hij een fractie vormt met
extreem-linx.
Ach, wat een ellende toch weer! Men zal maar opgescheept zitten met
hersentjes die dit soort nonsens serieus kunnen verzinnen.
--
Sam Kafka