Zijn Florrie Agema en Florry Faber daadwerkelijk HEKSEN???
Manok62
2024-06-17 12:04:28 UTC
Het lijkt me goed als de AIVD die twee nog even vastgebonden in
het water gooit om te kijken of ze na een uur nog drijven.
Heksen bestaan niet!
Het Volk blieft geen heksen in de regering!
Heksen bestaan niet dus dat is een non-problem.
got meent dattie God is, dat is het probleem...
--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Ned Nieuw Guinea 030162-301062
www.mariniersnieuwguinea61-62.nl
De ongekruisigde (ds.)
2024-06-18 11:33:30 UTC
Post by Manok62
[...]
Kan niet want God is een verzonnen wezen/entiteit en omdat deze
niet bestaat kan hij/zij/het/x nooit een bericht op Usenet
intikken.
--
De Kerk van Roodkapje (KvR) belijdt de enige ware religie! De
Rode Macht van Roodkapje is wetenschappelijk onderzocht en