Volgens Agema staat "onze zorg op klappen"
Sam Kafka
2024-06-27 15:04:30 UTC
Ah ik heb een gevoelige snaar geraakt :-)
Welnee, dit doe jij altijd als je inhoudelijk uitgeluld bent.
Zit je weer te janken, jankerd...
Typisch Regs: terugvallen op sjabloonpraat als je het argument hebt
verloren (maar da zelf nog niet door hebt).

Ik heb het wel door, daarom vertel ik het jou nu.
Sam Kafka
Sam Kafka
2024-06-27 18:01:38 UTC
Die regsen zijn altijd zo gemeen tegen jullie Linxen...
Typisch geval van Regse zelfoverschatting.
En toch lukt het me altijd weer om op de zwarte lijst van Linxen te
komen :-)
Is dat zo? Vertel mij er alles van!
Huilie, huilie
Is de uitdrukking "huilie huilie" destijds niet verzonnen om het Typisch
Regse slachtoffergedrag van Geert Wilders mee te karakteriseren?

Huilie huilie als Geert vindt dat er nare dingen over hem worden gezegd.

Maar evenZeer huilie huilie als blijkt dat Geert's eigen provocaties bij
anderen niet helemaal in goede aarde zijn gevallen.

Geert heeft ook echt zo'n huilie huilie hoofd, met die afhangende oog-
leden, die erop duiden dat hij elk moment in tranen kan uitbarsten, iets
wat zich in het verleden reeds menigmaal heeft voorgedaan (maar alleen
in het geniep, achter het gordijn, uiteraard).
Sam Kafka
Baron

Baron
Baron
[...]