Vierjarig meisje neergestoken
Sam Kafka
2024-04-05 20:05:58 UTC
Ons groepsdebieltje doet niet anders dan draadjes verzieken en inmiddels
heeft ie versterking, Keesie Sam en nog een ruudje.
Het is precies hiervoor dat er filters in nieuwsreaders zitten....
Hahaha! Reken maar dat het hem dun door de broek loopt, die held op
sokken!
Sam Kafka
Sam Kafka
2024-04-05 23:34:17 UTC
Ons groepsdebieltje doet niet anders dan draadjes verzieken en
inmiddels heeft ie versterking, Keesie Sam en nog een ruudje.
Het is precies hiervoor dat er filters in nieuwsreaders zitten....
Negeren is inderdaad de beste strategie.
Ik probeer jou te negeren maar steeds opnieuw kom je met een werkelijk
tenenkrommend oliedom verhaal en moet ik toch weer in het toetsenbord
klimmen. Ik denk nu: het is een klotekarwei maar iemand moet het doen.
Ik heb grote bewondering voor de prachtig uitgevulde teksten van de
OmniBot. Op de inhoud moet je natuurlijk geen acht slaan, want die
bestaat voornamelijk uit nonsens, maar de keurig rechte rechterkant-
lijnen die hij er keer op keer weet uit te persen vind ik grote klasse!
Dat zie ik een echte persoon van vlees & bloed nog niet zo snel nadoen!

En die Wappie Edmund is gewoon zondermeer een halve zool, een te hard
opgepompte blaaskaak die ervan overtuigd schijnt te zijn dat hoe harder
men schreeuwt des te gelijker men heeft.

Eerlijk gezegd denk ik dat hij zwaar verslaafd is aan de drugs (cocaine,
speed enz).
Sam Kafka
Roodkapje (ds.)
2024-04-06 06:17:14 UTC
Post by Sam Kafka
[...]
Heb ik mijn quote-levels weer vernaggeld? (dacht dat ik op Edmund
reageerde)
Post by Sam Kafka
Ik heb grote bewondering voor de prachtig uitgevulde teksten van de
OmniBot.
Ik ook! (ben zelfs ietwat jaloers, als ik eerlijk ben)
Post by Sam Kafka
[...]
Is 't een bot of is er sprake van software-assisted responses? ('n halve
bot, zogezegd)
Dat zie ik zo helemaal voor me.
--
De Kerk van Roodkapje (KvR) belijdt de enige ware religie! De
Rode Macht van Roodkapje is wetenschappelijk onderzocht en

[1] https://nl.wikipedia.org/wiki/Roodverschuiving
[2] https://logos.nl/roodverschuiving-van-sterrenlicht/
[3] https://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Hubble-Lema%C3%AEtre
Sam Kafka
2024-04-06 12:40:21 UTC
Hahaha! Reken maar dat het hem dun door de broek koopt [sic], die held op
sokken!
Jij hebt een incontinentie luier aan Samantha, zeikwijf verder geen
problemen. :-)
Help! Ik heb een stalker!
Sam Kafka
Baron von Leipheim
2024-04-06 18:25:53 UTC
Post by Sam Kafka
[...]
<Q>

Je verbeeldt je nog al wat.

Manok62
2024-04-06 18:29:52 UTC
😊
--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Ned Nieuw Guinea 030162-301062
www.mariniersnieuwguinea61-62.nl
Sam Kafka
2024-04-06 18:46:00 UTC
Post by Baron von Leipheim
Je verbeeldt je nog al wat.
Het moet zijn: "Je verbeeldt je nogal wat", met nog en al
aan elkaar geschreven als 1 woord, zonder spatie ertussen.
Sam Kafka
Baron von Leipheim
2024-04-07 11:16:04 UTC
Post by Sam Kafka
Post by Baron von Leipheim
Je verbeeldt je nog al wat.
Het moet zijn: "Je verbeeldt je nogal wat", met nog en al
aan elkaar geschreven als 1 woord, zonder spatie ertussen.
<Q>

Als enig verweer. :-)

Baron von Leipheim
2024-04-07 11:56:57 UTC
Post by Sam Kafka
Post by Baron von Leipheim
Je verbeeldt je nog al wat.
Het moet zijn: "Je verbeeldt je nogal wat", met nog en al
aan elkaar geschreven als 1 woord, zonder spatie ertussen.
<Q>

Jan Marijnissen, Emiel Roemer, Lilian Marijnissen de room is er af, van
9 naar 5 zetels

<https://www.sp.nl/geschiedenis>

Sam Kafka
2024-04-08 00:23:34 UTC
Post by Baron von Leipheim
Jan Marijnissen, Emiel Roemer, Lilian Marijnissen de room is er af, van
9 naar 5 zetels
Scheer je weg, engerd!
Sam Kafka
Baron von Leipheim
2024-04-08 15:20:20 UTC
Post by Sam Kafka
Post by Baron von Leipheim
Jan Marijnissen, Emiel Roemer, Lilian Marijnissen de room is er af, van
9 naar 5 zetels
Scheer je weg, engerd!
<Q>

51 Zetels krijgen ze nooit Number.

Adri Verhoef
2024-04-14 15:11:28 UTC
Op moederschip aarde schreef iemand die zich identificeerde als
Post by Baron von Leipheim
Post by Sam Kafka
Post by Baron von Leipheim
Jan Marijnissen, Emiel Roemer, Lilian Marijnissen de room is er af, van
9 naar 5 zetels
Scheer je weg, engerd!
<Q>
51 Zetels krijgen ze nooit Number.
Het is waarschijnlijk te laat om nog het correcte gebruik van interpunctie en
het juiste gebruik van hoofdletters aan het begin van een zin aan te leren.

"18 april, we kunnen het toch proberen?"
Baron von Leipheim