Nexit nou ook al in de strontemmer gegooid!
Sam Kafka
2024-04-11 14:04:55 UTC
De brexit heeft
niet voor minder immigratie gezorgd, heeft economisch niet voor
verbetering gezorgd (eerder verslechtering). PUUR POPULISME die
#grexit, #brexit, #nexit, van mensen die de verkeerde dingen de
schuld geven van wat er om hen heen gebeurt.
Brexit heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ze (de Tories) nu geheel
zelfstandig, zonder steun van buitenaf, en zonder de EU overal de schuld
van te kunnen geven[*], moeten regeren, en dat gaat ze slecht af.

Ze hebben daar sinds 2016 4 premiers versleten (de een nog waardelozer
dan de ander) en zijn er nu, als Europees land, sociaal en economisch
het slechtst aan toe van allemaal.

Al met al is Brexit een prachtig voorbeeld van waar misleidende propa-
ganda door populistisch en nationalistisch Regs toe kan leiden.

[*] Al proberen ze het wel.
Sam Kafka
Sam Kafka
2024-04-11 15:43:52 UTC
Heb je wel eens geprobeerd om voor je beweringen
inhoudelijke ondersteuning te vinden? Met andere
woorden argumenten die gebaseerd zijn op inhoud?
Zo op het eerste gezicht een hele mooie! Helaas heeft de OmniBot ditmaal
een beetje gesmokkeld, want tussen woorden en argumenten hoort officieel
een leesteken, een dubbele punt ofzo. Ik ga er maar vanuit dat, afgezien
van mij en eventueel Ruud Harmsen, niemand zich daar aan zal storen.
Sam Kafka
Sam Kafka
2024-04-11 15:47:47 UTC
Post by Sam Kafka
[...]
Verbeterde versie:

Zo op het eerste gezicht een hele mooie! Helaas heeft de OmniBot ditmaal
een beetje gesmokkeld, want tussen woorden en argumenten hoort officieel
een leesteken, een dubbele punt ofzo. Ik ga er maar vanuit dat, afgezien
van mij en eventueel ook Ruud Harmsen, niemand zich daar aan zal storen.

Broeva! Haro!
Sam Kafka
Baron von Leipheim

Sam Kafka
2024-04-11 19:05:30 UTC
Verantwoording dat is niet aan de orde, gaat on de Afrikaanse realiteit,
de ellende nemen ze mee en verspreid zich als een olievlek over Europa.
Is wel zo.
Kijk naar Haïti, 220 jaar een vrije staat, 220 jaar narigheid.
Waar ligt dat aan?
Haiti ligt niet in Afrika, domoor.
Negerstaat?
Ach ja. Daar komt de racist in Leipheimer weer bovendrijven, als een met
ontbindingsgassen gevuld lijk in een stinkende poel.

Ik zou zeggen: wees maar blij dat ze helemaal aan de andere kant van de
Atlantische oceaan wonen, en dat de kans dat ze hier in rubberbootjes
naartoe komen gevaren om asiel te zoeken gerust nihil mag worden geacht.

Weer een bedreiging minder om je over op te winden.
Sam Kafka
Sam Kafka
2024-04-11 20:14:12 UTC
Post by Sam Kafka
[...]
Dus we gaan geen 'cultuurverrijking' zoals Linx dat noemt door Haitianen
krijgen hier...
Dat lijkt mij, zoals gezegd, niet erg waarschijnlijk. Maar mocht het
ooit toch gaan gebeuren: op Haiti zijn ze nogal bezig met Voodoo. Wat
misschien nog eens van pas zou kunnen komen als je straks echt héél
erg graag van 1 van die door Regs zo gehate Linxerds af wilt raken.

Zo zie je maar dat elk nadeel ook weer ze voordeel heb.
Sam Kafka
Baron von Leipheim
2024-04-12 07:40:12 UTC
Post by Sam Kafka
[...]
Wat is racisme Samuel de waarheid over bepaalde groepen die uit zijn om
wanorde te veroorzaken door hun aantal.

Jij bent zelf een kreng Samuel voor verdere uitleg "zie de link" hoef je
je het niet af te vragen wat een kreng is.

<https://nl.wiktionary.org/wiki/kreng>

Sam Kafka
2024-04-12 15:21:52 UTC
Post by Baron von Leipheim
Wat is racisme Samuel de waarheid over bepaalde groepen die uit zijn om
wanorde te veroorzaken door hun aantal.
Wat een kinderlijk gebrabbel toch weer! Maar goed. Jij bent een racist,
wat heel goed wordt geillustreerd door wat jij hier boven beweert. Daar
heb ik verder niets aan toe te voegen.
Post by Baron von Leipheim
Jij bent zelf een kreng Samuel voor verdere uitleg "zie de link" hoef je
je het niet af te vragen wat een kreng is.
Altijd al een trage leerling geweest zeker. Geeft niks hoor. Niks mis
met trage leerlingen. Die doen er alleen wat langer over om de dingen te
snappen. Soms zelfs heeel wat langer.
Sam Kafka
Kees van den Doel
Dan moet je w8en tot hij verder doorgeevolueerd is, kreng Samuel voor verdere uitleg.
Baron von Leipheim
2024-04-12 19:10:59 UTC
Post by Sam Kafka
Post by Baron von Leipheim
[...]
geil lust reerd viespeuk.

Néé prof. een realist weet wat er afspeelt hoopje stront.

Sam Kafka
2024-04-12 19:46:08 UTC
Post by Baron von Leipheim
geil lust reerd viespeuk.
Gel ance erda ardv arken.
Post by Baron von Leipheim
Néé prof. een realist weet wat er afspeelt hoopje stront.
Jaa Bwana! Mijn galapaard struikt hoho hoge kokotsemmers.
Sam Kafka
Sam Kafka
2024-04-11 19:30:35 UTC
Massamoorden, ze zijn er in Afrika kampioen in, ergste
voorbeeld: Ruanda, waar de Hutu's naar schatting zeker
een miljoen Tutsi's naar de eeuwige jachtvelden hebben
geholpen. Echt leuke mensen die negers, haal er vooral
meer van naar hier, we zitten echt met smart op hen te
wachten. Hoi Habtamu, ouwe dabber van een Fries die je
bent..
Je bent toch niet zinde blind: het is een land van
negers die niet in staat zijn dat land te besturen
waardoor het ongeveer continu een chaotische bende
is. Kleur de plaatjes, zoek de verschillen, succes
er mee!
Zelfs als hij racistische taal uitslaat blijft de OmniBot keurig in de
pas lopen met zijn regellengtes. Al vind ik dat het best wel wat minder
mag met dat negergedoe.

Ik heb wel eens geprobeerd chatGPT over te halen om zich ook eens wat
minder genuanceerd uit te laten, maar dat is me niet meegevallen! Eerst
moet je hem ervan zien te overtuigen dat het een en ander als zijnde
zuiver hypothetisch gezien moet worden, en zelfs dan laat hij zich
hooguit in uiterst bedekte termen uit.

Waar probeerde ik ookalweer toe te verleiden? Oh ja, een sprookje over
twee homosexuele kikkers die verliefd op elkaar worden en dan de liefde
bedrijven op een waterlelieblad.
Sam Kafka
R. Phillips
2024-04-13 07:29:25 UTC
Post by Sam Kafka
[...]
Je kan weten waarom de miljardairsdochter Bekah Mercer bakken geld in
Cambridge analytica staken. Democratie wordt gemanipuleerd.
R. Phillips
2024-04-13 07:31:54 UTC
Post by R. Phillips
Post by Sam Kafka
[...]
https://www.motherjones.com/politics/2018/03/cloak-and-data-cambridge-analytica-robert-mercer/

Trump was ook al zo'n succesnummer uit een paar algoritmes van niks.