Wilders over Bangladesh
Sam Kafka
2024-08-06 12:29:54 UTC
Ik word net zo misselijk van dergelijke misstanden als van die
godvergeten pandora-achtigen met hun loze kreten en omkeerretoriek.
Jij bent met afstand de domste lul die ik ooit heb ontmoet (*),
hier en elders.
Ben ik niet met je eens.

Zeikwijf is nog een heel stuk dommer, maar niemand hier is zo gek als
Edje.
Sam Kafka
De ongekruisigde (ds.)
2024-08-06 14:37:37 UTC
Post by Sam Kafka
[...]
Ha! Maar dat is geen lul.
Post by Sam Kafka
maar niemand hier is zo gek als
Edje.
Daar zit zeker wat in.
--
De Kerk van Roodkapje (KvR) belijdt de enige ware religie! De
Rode Macht van Roodkapje is wetenschappelijk onderzocht en
bevestigd (google roodverschuiving).
Baron
2024-08-06 19:03:18 UTC
Post by Sam Kafka
[...]
<Q>

Zullen we weer vriendjes worden Sammie, je kan morgen wel dood zijn. :-)
--
Baron