Voetbal is een kansspel
Kees van den Doel
2024-07-11 17:40:25 UTC
Je maakt het te moeilijk. Gewoon nog een paar keer door
trekken die W.C. en als je flieberdrol nog niet weg is
met een broodmesje eventjes in stukjes snijden zoals men
een frikandel met mes en vork eet.
Nou het toch over poep gaat: heb jij een remedie tegen
plakpoep? Jeweetwel, poep die als men doortrekt hardnekkig
in grote klonten tegen het porselein van de pot aangekleefd
blijft zitten?
Wat ik nou niet begrijp: als je al weet dat het blijft plakken,
waarom schijt je dan toch in een porceleinen pot?? Schijt dan in
een krant en voer het af via de kliko. Soms vraag ik mij wel
eens af waar bij sommige mensen het verstand zit.
Toen ik nog in Nederland vast zat scheet ik vaak in een enveloppe die ik
dan gewoon naar de riolering mailde. Een potszegel erop deed ik niet
maar die potsbodes zijn zo lui als een dode muis die kan nix een reet
schelen en ik kreeg het nooit terug wegens onvoldoende porto.
Kees van den Doel
2024-07-14 16:29:11 UTC
Of er een 100% altijd correcte methode is betwijfel ik. Ik denk dat dat
in strijd is met Goedel's theorema.
In de typisch Nederlandse vlakspoeler kan men tenminste nog, als men
spetterpoep verwacht, een eind pleepapier op de landingsbaan plaatsen om
de schade nog enigszins binnen de perken te houden.
gewoon in je broek schijten, ben je van al die problemen in 11n klap af.
Vergis je je eigen niet met got, die is meer van de stront, gore sukkel...
Precies wat ik zei, dank voor deze duidelijke verduidelijking van
jewelste!

God'd baard staat bekend als geurende naar kots, braaksel, rotte eieren,
en ontbindende lijken, hetgeen de interessante theologisch
wetenschapfelijke vraag oproept: Waar komt die stront geur dan van daan?
Misschien Wast Hij Zijn Voorpoten nooit, die Smeerlap?
Manok62
2024-07-14 18:19:08 UTC
Post by Kees van den Doel
[...]
Graag gedaan, maar het was dus got, pseudoniem voor het hier onder de
naam God postende stuk stront......
--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Ned Nieuw Guinea 030162-301062
www.mariniersnieuwguinea61-62.nl
Kees van den Doel
2024-07-14 20:09:25 UTC
Post by Manok62
Post by Kees van den Doel
[...]
Dank voor deze verduidelijking van de duidelijke verduidelijking van
jewelste!

Het is belangrijk om je je eigen niet met de juiste God te vergissen,
met alle gevolgen van dien.