Wilders wil premier worden
Sam Kafka
2024-07-04 20:51:41 UTC
Het lijkt erop dat Wilders Schoof probeert af te schieten om zelf
premier te kunnen worden.
Of dat op dit moment zijn doel is weet ik niet.
Het lijkt er meer op gericht om duidelijk te maken dat Wilders het voor
het zeggen heeft, en Schoof niets meer is dan zijn marionet.
Of misschien is Geert er nog niet aan gewend dat hij niet meer in de
oppositie zit, en zijn wat wij nu meemaken zijn gedurende vele jaren
ingesleten geconditioneerde reflexen.

Zijn ministers: soortgelijk verhaal. Die moeten nog leren hoe ze zich
als volwassenen dienen te gedragen en zich de algemeen geldende
fatsoensnormen eigen maken.

"Niet met je mobieltje zitten spelen in de klas, Aagje!"
Sam Kafka
R. Phillips
2024-07-07 15:00:10 UTC
Post by Sam Kafka
[...]
Anders ga je met de oom Schoof mee naar het achterkamertje.