Omtzigt laat er geen misverstand meer over bestaan, pietertje gaat vol WEF/oorlog modus
Sam Kafka
2024-06-28 11:45:21 UTC
Vanwaar die roep om vrijheid voor Nelson Mandela, die immers al enige
tijd in Allah's oneindige genade is opgenomen ?
[...]
Volgens kameraad Raike was Mandela protestant, methodist.
Ja. het is mij dan ook een raadsel waarom jij over Allah begon te miepen
toen het ging over Nelson's overleden zijn.
Sam Kafka
Number51
Fobie, geen raadsel.
Henk
2024-06-28 14:32:01 UTC
Post by Sam Kafka
[...]
Sammie als lid van de idioot Linxe kaste, zul je dat niet weten, maar
Allah is het Arabische woord voor God.

Dus moslims en christenen daar gebruiken hetzelfde woord voor God.

Wetende dat je op zoek bent naar keet en heel vergezochte en
buitenissige complottheorien, dacht je natuurlijk dat je beet had.

Maar ik schreef niets anders dan dat Mandela, voor wie jij vrijheid
eiste, al lang en breed in God's oneindige genade was opgenomen.

En als je wilt tieren en schelden kun je je beter beperken tot alt.madcrew !
Kraken is diefstal en krakers zijn inbrekers
Number51
2024-06-28 17:13:41 UTC
Post by Henk
Post by Sam Kafka
[...]
Welnee, je bedoelt god, God is een naam.
Post by Henk
Dus moslims en christenen daar gebruiken hetzelfde woord voor God.
Dom-rechtse Nitwit.
Post by Henk
[...]
Nee, je probeert je er weer uit te lullen. Geeft niks als je een blunder
maakt maar probeer je er dan niet uit te draaien.
Onderzoeker
2024-06-29 12:36:02 UTC
Post by Number51
Post by Henk
Post by Sam Kafka
[...]
God is geen naam, maar een titel.

Wat is Gods naam?

https://www.jw.org/nl/bibliotheek/tijdschriften/wachttoren-nr1-2019-jan-feb/wat-is-gods-naam/

Hoeveel namen heeft God?
https://www.jw.org/nl/wat-de-bijbel-leert/vragen/namen-van-god/

Wie is God?
https://www.jw.org/nl/bibliotheek/boeken/voor-eeuwig-gelukkig/deel-1/les-04/
-- onderzoeker --
Number51
2024-06-29 13:37:23 UTC
Post by Onderzoeker
Post by Number51
Post by Henk
Post by Sam Kafka
[...]
Ik heb geen zin om verder te mekkeren over verzinsels, daar is Henkie
wel erg goed in.
Henk
2024-06-29 17:54:17 UTC
Post by Number51
Post by Henk
Post by Sam Kafka
[...]
Het heeft inderdaad weinig zin om met kameraad Raike te discussieren.
Zodra je zijn ongelijk hebt aangetoond, gaat hij schelden en als je
geluk hebt, plaatst hij je op zijn zwarte lijst...
Waar blijft mijn uitkering
Cees Camphuis
Number51
2024-06-29 18:37:23 UTC
Welnee, maar je bent wel tijdverspilling, dat dan weer wel. Jij
wilt graag op mijn "zwarte lijst" zodat je ongehinderd je onzin
kunt ventileren.

Kees van den Doel
2024-06-29 14:59:19 UTC
Post by Onderzoeker
God is geen naam, maar een titel.
How krijg je die tietel? Wordt je door de Koning tot God geslagen net
zoals men tot Doctor wordt geslagen voor grote ontdekkingen zoals 24
bolmagneetjes op een pottenbakkerswiel die gauw stuk gaan?
Post by Onderzoeker
Wat is Gods naam?
Ik Naam Hem meestal Boerenlul Nummer Eins, maar Hij Komt apporteert niet
als ik een stok gooi, Hij moet nodig naar de Hondentraining denk ik.
Sam Kafka
2024-06-28 20:07:01 UTC
Post by Henk
[...]
Je bent aan het kwaken als een kikker zonder kop.
--
Sam Kafka