Heeft de bijbel toch gelijk? intelligentere-beschavingen-ons
Add Reply
Onderzoeker
2024-08-24 11:16:10 UTC
Antwoorden
Heeft de bijbel toch gelijk?

https://www.blckbx.tv/buitenland/docu-the-primordial-code-gingen-intelligentere-beschavingen-ons-voor
--
-- onderzoeker --
De ongekruisigde (ds.)
2024-08-24 11:47:55 UTC
Antwoorden
["Followup-To:" header set to nl.politiek.]
Post by Onderzoeker
Heeft de bijbel toch gelijk?
de bijbel heeft het toch over 6.000 jaar? wordt een beetje krap dan voor die
Post by Onderzoeker
https://www.blckbx.tv/buitenland/docu-the-primordial-code-gingen-intelligentere-beschavingen-ons-voor
intelligentere beschavingen die ons voorgingen.
--
De Kerk van Roodkapje (KvR) belijdt de enige ware religie! De
Rode Macht van Roodkapje is wetenschappelijk onderzocht en
bevestigd (google roodverschuiving).
Kees van den Doel
2024-08-24 17:13:51 UTC
Antwoorden
Post by Onderzoeker
Heeft de bijbel toch gelijk?
IK HEB ALTIJD GELIJK
R. Phillips
2024-08-24 18:24:41 UTC
Antwoorden
Post by Onderzoeker
Heeft de bijbel toch gelijk?
https://www.blckbx.tv/buitenland/docu-the-primordial-code-gingen-intelligentere-beschavingen-ons-voor
Heb je weer een stel zieke mensen met een GGZ-site gevonden?
Ga er met je bijbel langs.
Onderzoeker
2024-08-25 06:56:53 UTC
Antwoorden
Post by R. Phillips
Post by Onderzoeker
[...]
Dom antwoord, niet anders verwacht.

Tien jaar geleden hadden we de technologie nog niet gehad om zo
razendsnel een virus-eiwit in kaart te brengen en op basis daarvan een
mRNA-vaccin te ontwerpen. Nu wel. En dit is nog maar het begin.

Wie is de programmeur?

-- onderzoeker --
R. Phillips
2024-08-25 10:19:33 UTC
Antwoorden
Post by Onderzoeker
Post by R. Phillips
Post by Onderzoeker
[...]
https://www.blckbx.tv/binnenland/het-mh17-bedrog-10-jaar-na-de-ramp
Zo ken ik ze. Poep-artiesten die het JIT willen bevuilen en nabestaanden
opzadelen met meer ellende.
Post by Onderzoeker
Tien jaar geleden hadden we de technologie nog niet gehad om zo
razendsnel een virus-eiwit in kaart te brengen en op basis daarvan een
mRNA-vaccin te ontwerpen. Nu wel. En dit is nog maar het begin.
Er lopen trials met m-RNA inentingen bij longkanker. BNT is Biontech.
https://clinicaltrials.gov/study/NCT05142189

Dat gaat over 85% van alle longkanker vormen.De clou eraan is dat het
vaccin kan worden aangepast aan het type aandoening waardoor er
gerichter kan worden gewerkt.
Post by Onderzoeker
Wie is de programmeur?
http://youtu.be/kxonyXZew5o
Dat is het belang die de programmeur betaalt.
De ongekruisigde (ds.)
2024-08-28 17:06:37 UTC
Antwoorden
Post by R. Phillips
Post by Onderzoeker
Post by R. Phillips
Post by Onderzoeker
[...]
Wel best scherp verwoord.
Post by Onderzoeker
[...]
Dat klinkt goed!
Post by R. Phillips
Post by Onderzoeker
Wie is de programmeur?
Programmeur? WTF are you talking about, dude? (niet jij, ik
bedoel degene waarop jij antwoordde)
Post by R. Phillips
Dat is het belang die de programmeur betaalt.
--
<Coderjoe> gib, perl?
<gib> methinks perl is the programmer's Swiss Army Chainsaw
KPGH
2024-08-25 10:38:04 UTC
Antwoorden
Post by Onderzoeker
Post by R. Phillips
Post by Onderzoeker
[...]
Wat betreft massapsychoses betreft moet dat inderdaad wellicht worden
gevreesd.

Naar ik me herinner vertegenwoordigde in de opinie van nogal wat echte
onderzoekers destijds dat de grootschalige experimentele introductie van
mrna voor wat voor het grootste gedeelte van de bevolking weinig meer
was dan een nieuwe milde vorm van influenza, het nemen van volstrekt
disproportionele risico's.
Post by Onderzoeker
Wie is de programmeur?
Een aanwijzing voor dat die bestaat, redelijkerwijs zou moeten bestaan,
of als die bestaat kenbaar is of redelijkerwijs zou moeten zijn,
ontbreekt.

Het moderne goed gefinancierde evangelisme gekenmerkt door
exceptionalisme (een uitverkorenendoctrine) heeft vermoedelijk weinig
tot niets te maken met het christendom zoals dat opkwam in de periode
van Augustines, en vertegenwoordigt eerder een terugval naar de periode
die aanleiding gaf tot de opkomst van dat christendom? :-)
De ongekruisigde (ds.)
2024-08-27 09:38:07 UTC
Antwoorden
Post by Onderzoeker
Post by R. Phillips
Post by Onderzoeker
[...]
inderdaad, mits de wetenschappelijke vooruitgang niet wordt
gestopt door vernietigende oorlogen of grondstoffentekorten
Post by Onderzoeker
Wie is de programmeur?
is dit een 'intelligent design' voorzetje? er is geen intelligent
design nodig om technologie te ontwikkelen, dat zie je aan het
verloop van de menselijke geschiedenis - met veel geknoei en
gerommel zijn we via 'alchemie' bij de huidige stand van zaken
aangekomen (geen plan, geen ontwerp, alleen voortborduren op
eerdere inzichten)
/ When I was younger, I could remember \
| anything, whether it had happened or |
| not; but my faculties are decaying now |
| and soon I shall be so I cannot |
| remember any but the things that never |
| happened. It is sad to go to pieces |
| like this but we all have to do it. |
| |
\ -- Mark Twain /
\
\
__
UooU\.'@@@@@@`.
\__/(@@@@@@@@@@)
(@@@@@@@@)
`YY~~~~YY'
|| ||
Bert(AWRvB)
2024-08-24 21:30:27 UTC
Antwoorden
Post by Onderzoeker
Heeft de bijbel toch gelijk?
https://www.blckbx.tv/buitenland/docu-the-primordial-code-gingen-intelligentere-beschavingen-ons-voor
In de USA zijn minstens twee gebieden waar een miljoen jaar geleden of
zo atoombommen zijn ontploft!

https://www.futureofmankind.co.uk/Billy_Meier/The_Asket_Contact_Reports
--
Bert ( A W RvB )