Beertema [PVV] zet Karskens aan de kant
Add Reply
Sam Kafka
2024-08-30 19:24:03 UTC
Antwoorden
Krijg het rattenkanker.
Iets te latten zoeken op de wal.
Humeurtje!
Mocht je weer eens niet "op de kut" bij je "prima vriendin",
gisteravond?
Of had ze het tarief weer eens verhoogd?
Sufkut sambo, ik/we hebben het ovver ouwe marine uitdrukkingen.
Moet je dat even erbij vermelden. Want nu leek het op rechttoe
rechtaan schelden.
En laat mijn vriendin er buiten,
Dat heb jij jezelf op de hals gehaald door je nogal misogyn uit
te laten over kut.
zoon van een zich door Marokkanen laten neukende stoephoer...
Even ter voorkoming van nog meer misverstanden: Is dit ook marine
jargon?
Sam Kafka
Manok62
2024-08-30 19:41:00 UTC
Antwoorden
Post by Sam Kafka
[...]
NEE, wie kaatst moet de bal verwachten...
--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Ned Nieuw Guinea 030162-301062
www.mariniersnieuwguinea61-62.nl
Sam Kafka
2024-08-30 21:15:41 UTC
Antwoorden
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
[...]
Inderdaad. Zie boven.
Sam Kafka
Baron
2024-08-31 09:06:28 UTC
Antwoorden
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
[...]
<Q>

Manok laat die Marokkaan de pestpokken krijgen.
Baron
Manok62
2024-08-30 22:32:33 UTC
Antwoorden
Post by Baron
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
[...]
Een Moroc tzal toch nie waar zijn...
Sam Kafka
2024-08-31 10:12:39 UTC
Antwoorden
Je klok loopt weer eens achter, ouwe!
Post by Manok62
Post by Baron
Manok laat die Marokkaan de pestpokken krijgen.
Een Moroc tzal toch nie waar zijn...
Kanniewaarzijn. Als ik een Marokkaan was zou ik hier namelijk in
ongeveer hetzelfde soort brabbeltaaltje posten als jullie beidjes.
Sam Kafka (Heel discriminerend, ik weet het)
Manok62
2024-08-31 10:17:21 UTC
Antwoorden
Post by Sam Kafka
Je klok loopt weer eens achter, ouwe!
Was iets met cmos professor.
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Baron
Manok laat die Marokkaan de pestpokken krijgen.
Een Moroc tzal toch nie waar zijn...
Kanniewaarzijn. Als ik een Marokkaan was zou ik hier namelijk in
ongeveer hetzelfde soort brabbeltaaltje posten als jullie beidjes.
Loup naor de kloete mafkikker...