Drie doden bij mesaanval Solingen
Add Reply
Manok62
2024-08-25 21:23:47 UTC
Antwoorden
Hoe was het in Drenthe nog hunebedden tegengekomen?
Ik ben met de auto langs Hunebed D52 gereden. Wel vaak tegen los
ligende zwerfstenen aangefietst.
Een ezel fietst niet 2X tegen dezelfde los ligende zwerf steen.
Wil jij hiermee beweren dat sambo géén ezel is 🤣🤣🤣
--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Ned Nieuw Guinea 030162-301062
www.mariniersnieuwguinea61-62.nl
Sam Kafka
2024-08-25 22:01:58 UTC
Antwoorden
Hoe was het in Drenthe nog hunebedden tegengekomen?
Ik ben met de auto langs Hunebed D52 gereden. Wel vaak tegen los
ligende zwerfstenen aangefietst.
Een ezel fietst niet 2X tegen dezelfde los ligende zwerf steen.
Gelukig dan maar dat ik geen ezel ben dan.
Sam Kafka
Omnibus
2024-08-25 22:34:26 UTC
Antwoorden
Post by Sam Kafka
[...]
Ongelukig dan maar dat het tegengestelde het geval is..
All animals are equal. But some animals are more equal than others.
Sam Kafka
2024-08-25 23:07:45 UTC
Antwoorden
Post by Omnibus
Een ezel fietst niet 2X tegen dezelfde los ligende zwerf steen.
Gelukkig dan maar dat ik geen ezel ben dan.
Ongelukig dan maar dat het tegengestelde het geval is..
Het is "ongelukkig" met twee kaas, stumperd!
Sam Kafka
Baron
2024-08-26 08:37:23 UTC
Antwoorden
[...]

[...]