Ernstig verwarde man wil grootste partij uitsluiten om de democratie te waarborgen
Sam Kafka
2024-05-25 00:38:10 UTC
Links is en blijft ongegeneerd anti-democratisch. Dat hij
ijskoud blijft beweren, dat hij alleen maar democratische
middelen gebruikt blijkt uit deze actie dus een leugen te
zijn. Gebruik van geweld en leugens: extreem links blijft
daarom nog steeds berucht en geneert zich niet om door te
gaan met uitdragen en plegen van uitermate ondemocratisch
gedrag. Ja een deel van de kiezers gaat je op een gegeven
moment geloven, als je maar lang genoeg blijft liegen dat
je barst wat Timmermans bewijst als patologisch leugenaar
en zelfbenoemd voorganger van al dat crypto-communistisch
geboefte. Reageren kan het beste door stemmen op partijen
die wél democratisch zijn. En linkse misinformatie aan de
kaak te blijven stellen.
Hahaha! Onze plaatselijke Onzingenerator is weer aardig op dreef! Jammer
alleen van "patologisch", wat natuurijk "pathologisch" met een h erin
moet zijn, maar de OmniBot is nu eenmaal een pathologische regeltjes-
neuker voor wie gelijke regellengte nu eenmaal boven alles gaat.

Een ander hoogtepunt is "crypto-communistisch geboefte", wat weer heel
wat anders is dan het "crypto-fascistisch uitschot" waar Geert en zijn
geestverwanten toe behoren. Maar dat kun je maar beter niet tegen ze
zeggen, want dan voelen ze zich beledigd en gaan verongelijkt zitten
pruilen in een hoekje.
Sam Kafka
Baron
2024-05-25 08:01:39 UTC
Post by Sam Kafka
[...]
<Q>

Maar wie werd in een hoek gedreven en vluchtte weg uit Brussel dat was
Timmerfrans niets bereikt zelf zijn milieu stokpaardje, Ursula von der
Leyen pikte zijn plekje in waar hij zichzelf al zag zitten haar
voorganger Jean-Claude Juncker kuste zijn voorhoofd dat was al een teken
aan de wand.

Het enige wat hij nog kan is schoppen naar rechts.

Afgeserveerd!
Baron
Edmund
2024-05-25 08:11:12 UTC
Post by Baron
Post by Sam Kafka
[...]
Ach laat die permanent ongestelde doos toch.
Samantha heeft niks te melden en begint dus maar over spelfoutjes
te miepen, bij het ontbreken van inhoud was ze heel trots dat ze van mij
een spelfoutje gevonden had, ze schijnt zich te ergeren dat ik haar
volkomen onbelangrijk vind en ik het lekker laat staan :-)
--
-------------
FREE ASSANGE

Edmund
De ongekruisigde (ds.)
2024-05-25 10:33:34 UTC
Post by Edmund
Post by Baron
Post by Sam Kafka
[...]
Het valt werkelijk vrijwel iedereen op en dan denken ze die
Edmund is niet al te slim hè. Wel fier van je dat je je
tekortkomingen zo omarmt!
--
De Kerk van Roodkapje (KvR) belijdt de enige ware religie! De
Rode Macht van Roodkapje is wetenschappelijk onderzocht en
bevestigd (google roodverschuiving).
Sam Kafka
2024-05-25 11:48:57 UTC
Post by De ongekruisigde (ds.)
Post by Edmund
[...]
Ik heb meer zoiets van: die gozer spoort voor geen meter. Wat onze
vriend Bert(AWRvB) heeft met UFO's, Bigfoots en BANDERA NAZIS, dat heeft
Gekke Edje met Het Klimaat, Covid-19 en Joden.

Afgezien van de onderwerpkeuze zie ik vrijwel geen verschil, behalve dat
Bert misschien ietsje meer "unhinged" over komt in zijn potsen.
Post by De ongekruisigde (ds.)
Wel fier van je dat je je tekortkomingen zo omarmt!
Gekke Edje weet gewoon niet hoe hij die .sig van hem moet wijzigen. Ooit
heeft een slim neefje dat zo voor hem ingesteld in Thunderbird en nu
moet hij zich er maar mee behelpen, de arme ziel.
Sam Kafka
Sam Kafka
2024-05-25 15:15:57 UTC
Post by Baron
[...]
Niet vergeten onderweg een paar keer adem te halen als je zo'n zin in
z'n geheel achter elkaar door probeert uit te spreken. Want je zou het
wel eens knap benauwd kunnen krijgen als je dat niet doet!
Post by Baron
Het enige wat hij nog kan is schoppen naar rechts.
Hij zit in de oppositie. Het is zijn werk en zijn plicht om tegen alles
wat de regering doet of van plan is te doen te ageren in woord & gebaar.
Anders kan hij net zo goed thuisblijven.
Post by Baron
Afgeserveerd!
Vergelijk het maar een beetje met jou & mij. Als jij er niet zou zijn om
oppositie tegen te voeren was voor mij de lol er al heel snel af. Zonder
tegenoverelkaarstaande partijen zou het hier maar een enorm saai nieuws-
groepje zijn, waar nooit eens iets besproken zou kunnen worden, omdat
iedereen het altijd roerend met elkaar eens is!
Sam Kafka
Baron
2024-05-25 16:01:14 UTC
Post by Baron
[...]

En maar zeuren Sammie neem drink eens wat anders dan azijn,azijnpisser.
De druiven zijn ook al zuur het is me wat.
Baron
Sam Kafka
2024-05-25 19:42:13 UTC
Post by Baron
En maar zeuren Sammie neem drink eens wat anders dan azijn,azijnpisser.
De druiven zijn ook al zuur het is me wat.
Leipheimer en de Nederlandse taal; het blijft behelpen.
Sam Kafka
Baron
2024-05-25 19:51:49 UTC
Post by Sam Kafka
Post by Baron
En maar zeuren Sammie neem drink eens wat anders dan azijn,azijnpisser.
De druiven zijn ook al zuur het is me wat.
Leipheimer en de Nederlandse taal; het blijft behelpen.
<Q>
Kom je er niet uit Sam,weer zeuren over taalgebruik azijnzeizertje.

<https://www.encyclo.nl/begrip/azijnzeiker>

<https://www.encyclo.nl/begrip/azijnpisser>
Baron
Sam Kafka
2024-05-25 20:13:46 UTC
Post by Baron
Kom je er niet uit Sam,weer zeuren over taalgebruik azijnzeizertje.
Even gecheckt op mijn eigen toetsenbord. De letter z zit toch een heel
eind verwijderd van de letter k!

Het is zaterdagavond. Dus wellicht zit Leipheimer aan de borrel en weet
hij de juiste toetsen niet altijd meer te vinden, wegens stijgend alco-
holpromillage.

Veel verschil maakt het trouwens niet. Het taalgebruik van Leipheimer is
van nature al uiterst bezopen.
Sam Kafka
Baron
2024-05-25 20:20:46 UTC
Post by Sam Kafka
Post by Baron
[...]

Ach Sammie een foutje is zo gemaakt.
Baron
Sam Kafka
2024-05-25 20:34:02 UTC
Post by Baron
Post by Sam Kafka
Post by Baron
[...]
Bij azijnzeilertje of azijnzeimertje kan ik me nog iets voorstellen,
maar zeizertje?!? nee, dan zit je er echt heel erg ver naast!

Als de dranz is in de man, is de wijsheid in de zan!
Sam Kafka
Baron
2024-05-25 20:45:06 UTC
Post by Sam Kafka
Post by Baron

<https://tinyurl.com/3f6ahxcu>
Baron
Jos Bergervoet
2024-05-27 09:41:38 UTC
Post by Sam Kafka
Een ander hoogtepunt is "crypto-communistisch geboefte", wat weer heel
Dat is inderdaad onovertroffen, Sam. Ere wie ere toekomt: Wij Linksen
zijn op dit punt nooit ook maar enigszins benaderd door al die andere
politieke stromingen!

(Tja, er kan er maar één overwinnen natuurlijk en Marx heeft in Zijn
Boek onweerlegbaar bewezen dat Onze ovewinning als einduitkomst
*onvermijdelijk* is. Wat zijn Wij toch goed he?!)
Jos
Manok62
2024-05-27 09:45:17 UTC
Post by Jos Bergervoet
Post by Sam Kafka
[...]
Loopt je partner ook met een kopvod...?
--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Ned Nieuw Guinea 030162-301062
www.mariniersnieuwguinea61-62.nl
Sam Kafka
2024-05-27 21:33:09 UTC
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
Een ander hoogtepunt is "crypto-communistisch geboefte", wat weer heel
[Knip onbeduidend intermezzo]
Post by Manok62
Loopt je partner ook met een kopvod...?
Alle partners van ons crypto-communisten lopen in boerka's, dragen
kuisheidsgordels en lezen Das Kapital en/of de Koran, tenminste als
ze niet moeten koken afwassen stofzuigen schoonmaken bed opmaken was
ophangen boodschappen doen kinderen verzorgen en last but not least
ons mannen op allerlei verschillende manieren behagen (enz).
Sam Kafka
Jos Bergervoet
2024-05-28 10:17:41 UTC
Post by Sam Kafka
Post by Sam Kafka
Een ander hoogtepunt is "crypto-communistisch geboefte", wat weer heel
Alle partners van ons crypto-communisten lopen in boerka's, dragen
kuisheidsgordels en lezen Das Kapital en/of de Koran,
Mooi, dat geeft stabiliteit aan de samenleving!
Jullie zijn tenminste geen onruststokers, Sam.
--
Jos