Duitsland geschokt na kalifaat-demo in Hamburg: Minister begrijpt het gevaar niet
Sam Kafka
2024-04-30 10:19:53 UTC
HAMBURG - Geschokte reacties in Duitsland na een demonstratie in
Hamburg, afgelopen zaterdag, waarbij de oprichting van een islamitische
staat – een ’kalifaat’ – werd geëist. [...]
Geen bronvermelding, dus even opgezocht. Blijkt om een verhaaltje in de
Telegraaf te gaan, ontsprongen aan het breintje van wie anders dan Rare
Eend:

<https://www.telegraaf.nl/nieuws/1291818759/duitsland-geschokt-na-kalifaat-demo-in-hamburg-minister-begrijpt-het-gevaar-niet>

Je kunt van alles beweren over die Rare Eend, maar hij kan tenminste wel
een samenhangend betoog schrijven, een heuse uitzondering onder benepen
Regs. Wat niet wil zeggen dat zo'n tekst ook nog de moeite van het lezen
waard is.
Waarom is linx toch zo gecharmeerd van islam en de bijbehorende
totalitaire levenswijze?
Volgens mij vraagt Padvinder Kramphuis zich dit al vanaf zijn allereerste
potsje in nl.politiek af, en hij is hij al die tijd nog geen stap verder
gekomen met de beantwoording. Komt omdat er voor begrijpen zelfstandig
denkvermogen vereist is, en laat dat nou net iets wezen wat Padvinder
Kramphuis, met zijn X (voorheen Twitter) linkjes potsobsessie, ten enen-
male ontbeert.
Sam Kafka
Sam Kafka
2024-04-30 13:10:22 UTC
Post by Sam Kafka
[...]
Dus jij denkt, dat Wierd Duk dat verhaal uit zijn duim gezogen heeft ?
Waarschijnlijk wel. Maar ik moet toegeven dat ik na het lezen van die naam
al gegeten en gedronken had, dus niet verder gelezen.
Post by Sam Kafka
[...]
Wel als lid van de Linxe zuil kun jij misschien dan die vraag beantwoorden ?
Ik ben dol op moslims! Jaren geleden, ten tijde van Islamitische Staat in
Syrië en Irak, toonde de website bestgore.com regelmatig videootjes van
martelpartijen en onthoofdingen, door IS, maar ook van bijvoorbeeld de
Mexicaanse drugskartels en de Braziliaanse jeugdbendes.

Vergeleken bij de Mexicaanse sicario's, die vaak een half uur of langer
deden over het met een botte machete scheiden van de kop van de romp van
hun slachtoffers waren de IS strijders meesters in efficiëntie. Drie
halen met een vlijmscherp mes en de klus was geklaard, zonder al teveel
bijkomend lijden. Een stuk mensvriendelijker manier van slachten
hanteerden die ISers!

Bovendien waren de videoos die IS maakte kwalitatief oneindig veel beter
dan dat Sinaloa gepruts, met verkeerd vastgehouden, out of focus mobiel-
tjes enzo.
Sam Kafka
het varken van Breslau
2024-04-30 14:04:07 UTC
Post by Sam Kafka
[...]
Hier in Duitsland wass die demo in Hamburg wel even een dingetje, dus
het is niet uit zijn duim gezogen.
--
"Wisdom comes from experience. Experience is often a result of lack of
wisdom. (Terry Pratchett)"
Cees Camphuis
En? Schaffen jullie das nog een beetje, jongens?
Manok62
2024-04-30 14:06:14 UTC
Post by Sam Kafka
Post by Sam Kafka
[...]
Sukkel...
--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Ned Nieuw Guinea 030162-301062
www.mariniersnieuwguinea61-62.nl
Sam Kafka
2024-04-30 14:26:09 UTC
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
[...]
Zelfs als Rare Eend bij bijvoorbeeld de VPRO werkzaam zou zijn, zou ik
grote moeite hebben hem serieus te nemen, alleen al vanwege de naam.

Heb je dat trouwens gelezen over Gerard Depardieu? Moet in oktober voor de
rechter verschijnen wegens sexueel misbruik. Ik heb het altijd al geweten:
niet te vertrouwen, die Franse acteurs! Aanranders en verkrachters zijn
het, allemaal!
Sam Kafka
Manok62
2024-04-30 14:47:44 UTC
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
[...]
Mét Alain Delon één van mijn favoriete Franse acteurs.
Post by Sam Kafka
Moet in oktober voor de rechter verschijnen wegens sexueel misbruik.
Tegenwoordig is dat mode Sammy, de wijven ruiken poen.
Post by Sam Kafka
niet te vertrouwen, die Franse acteurs! Aanranders en verkrachters zijn
het, allemaal!
Jij weet net nix Sammy, vooroordelen ja, typisch links...
R. Phillips
2024-05-01 07:21:08 UTC
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
[...]
En? Je bedoelt mannelijke acteurs? Doe mij maar Belmondo, Fernandel, de
Funes en de Marceau. Duppie is zwaar overgewaardeerd en Delon heeft
alleen Le Samourai wat iets voorstelt.
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
Moet in oktober voor de rechter verschijnen wegens sexueel misbruik.
Tegenwoordig is dat mode Sammy, de wijven ruiken poen.
Logisch toch? Vrouwen moeten meer verdienen dan mannen omdat werkende
vrouwen schaarser zijn. [kwestie van klassieke economie] Bovendien wordt
als er meer vrouwen werken er veel minder immigratie nodig en kunnen
belastingen omlaag. Daar heb je een half jaar geleden voor gestemd. Toch?
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
niet te vertrouwen, die Franse acteurs! Aanranders en verkrachters zijn
het, allemaal!
Jij weet net nix Sammy, vooroordelen ja, typisch links...
Zeg als je humoristisch wil doen zou ik nog eens oefenen.
Manok62
2024-05-01 08:17:01 UTC
Post by R. Phillips
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
[...]
Die hoort er idd ook nog bij...
Sam Kafka
2024-04-30 14:06:54 UTC
Post by Sam Kafka
Dus jij denkt, dat Wierd Duk dat verhaal uit zijn duim gezogen heeft ?
Waarschijnlijk wel. Maar ik moet toegeven dat ik na het lezen van die naam
al gegeten en gedronken had, dus niet verder gelezen.
Hier op nl.politiek noemen we dat Linxom wegkijken...
Voor mij is het meer dat ik het verhaaltje zo onderhand wel ken. Het komt
eigenlijk altijd op hetzelfde neer. Vergelijk het maar met relifanaten die
ook keer op keer, tot ver voorbij vervelens, hetzelfde lesje opdreunen.
Post by Sam Kafka
[...]
Een duidelijk antwoord !
De mogelijkheid om niet Linxen zonder pardon de kop af te kunnen hakken.
Valt best wel mee hoor! Padvinder Kramphuis en Gekke Edje zou ik met een
ticket enkele reis op een vliegtuig met bestemming Ruanda zetten, de Omni-
Bot zou ik in eerste instantie proberen te herprogrammeren en als dat niet
helpt uitzetten, en deelnemers zoals jij, Manok62, Leipheimer enz zou ik
een behandeling laten ondergaan, zoals in de film A Clockwork Orange, om
jullie te genezen van jullie foute gedachten en ideeën, opdat jullie
voortaan als brave, oppassende burgers een gezamenlijke positieve en
vredelievende toekomst zullen kunnen omarmen.
We weten allemaal natuurlijk, dat Linx geen dissidente meningen wenst
tegen te komen en die dissidenten het liefst de nek om te willen draaien.
Ik weet zeker dat, mochten figuren als Padvinder Kramphuis en Gekke Edje,
het in Nederland voor het zeggen krijgen, het met de vrije meningsuiting
snel afgelopen zou zijn. Want als er iets is waar dat enge clubje aller-
gisch als de pest voor is, dan is het wel "aanmerkingen op de leiding".
Die Mexicaanse kartels willen natuurlijk laten zien, dat ze overlopers
en concurrenten ongemeen wreed naar de andere wereld helpen, zodat
anderen zich wel zullen bedenken om zich er mee te bemoeien...
Het is daar natuurlijk wel altijd het onbeduidende voetvolk, de
allerlaagst opgeleidenen met de goedkoopste mobieltjes, dat elkaar om zeep
helpt. Daar maken de baasjes hogerop in de hiërarchie hun handjes en hun
iPhones niet aan vuil.
Sam Kafka
Sam Kafka
2024-05-01 01:57:21 UTC
Kun jij voor mij nog wat meer namen van geestverwanten opdreunen, voor wie
ik vervolgens passende maatregelen kan gaan verzinnen? Ik begin er name-
lijk lol in te krijgen! :-)
En Pepijn ?
Pepijn zou ik langdurig en intensief anaal laten uitwonen door een
stelletje zwaargeschapen negers in een zwaarbewaakte Amerikaanse
gevangenis, al was het alleen al om die zelfvoldane grimas van die
pedante kop van hem te zien verdwijnen.
En Martin ?
Martin Wie? Raadslid Martin Bos van FvD in Middelburg? Ik zag een mooi
fotootje van die Martin, samen met een tuinkabouter.
<https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/15882316/martin-bos-in-top-20-kandidatenlijst-forum-voor-democratie>

Die tuinkabouter zou ik dus Martin Bos in zijn reet laten douwen door een
stelletje superlinxe activisten. Die vinden dat vast een heel leuk klusje!

Heb je nog meer van die koddige Regse kneusjes voor me?
Sam Kafka
De ongekruisigde (ds.)
2024-05-01 07:01:56 UTC
Post by Sam Kafka
[...]
Zoals door Bubba? (maar die is geloof ik al op Gideon)
--
De Kerk van Roodkapje (KvR) belijdt de enige ware religie! De
Rode Macht van Roodkapje is wetenschappelijk onderzocht en
bevestigd (google roodverschuiving).
De ongekruisigde (ds.)
2024-05-01 10:16:35 UTC
https://twitter.com/Bubba4giedion
Sam Kafka
2024-05-01 11:35:37 UTC
Post by De ongekruisigde (ds.)
Post by Sam Kafka
[...]
Ik weet zeker dat Gideon binnen de kortste keren een enorme populariteit
zal weten te verwerven in het Amerikaanse gevangeniswezen, vooral wegens
zijn onschuldige, meisjesachtige uitstraling.
Sam Kafka
Sam Kafka
2024-05-01 19:16:50 UTC
Waar reageer je nu op...
Op jouw "Homo dus..."

Was ook een beetje voor de lol hoor. Ik vind dat wel leuk, af en toe een
luchthartig kletspraatje tussendoor. Zouden jullie Regssen ook eens moeten
leren. Niet altijd maar in de zeur- en klaagstand, maar soms ook even
ontspannen om jezelf en je zotte strapatzen kunnen lachen. Zelfinzicht,
daar knapt elk mens van op!
Sam Kafka
R. Phillips
2024-04-30 18:05:28 UTC
Post by Sam Kafka
[...]
Omdat jij het bent.
https://www.zdf.de/nachrichten/politik/deutschland/demonstration-hamburg-kalifat-muslim-interaktiv-100.html

De discussie gaat over de vrijheid om te demonstreren + meningsuiting of
wat gaat de Verfassungs Schutz [grondwetbescherming] doen tegen een
demonstratie door mensen die gesteund worden door wat de bondsregering
een terreurgroep noemt doen.

Ik vind het een prachtige insteek om de scheiding van religie en staat
these versus de politiek en kerk lobby een plek te geven. Let even op:
De CDU CSU zijn hierin een lobby zei het de derde partij en ver
verwijderd van een meerderheidscoalitie. Voer voor het Hamburgse
Bürgerschaft.
Sam Kafka
2024-04-30 22:25:17 UTC
Post by R. Phillips
Omdat jij het bent.
https://www.zdf.de/nachrichten/politik/deutschland/demonstration-hamburg-kalifat-muslim-interaktiv-100.html
Wist ik al. Maar ik heb geen zin om daar bovenop ook nog eens een van
Regse gelijkhebberigheid zwelgend verhaaltje van een of andere pedante
snoever over te lezen.

Dubbele treurnis is dat. Mijn vertrouwen in de goedheid der mensheid
van twee kanten getorpedeerd
Sam Kafka
R. Phillips
2024-05-01 06:47:40 UTC
Post by Sam Kafka
Post by R. Phillips
[...]
Heb je het ook gehad met de nep-conservatief en pessimist-regs?
KPGH
2024-05-01 12:10:06 UTC
Post by Sam Kafka
Post by R. Phillips
[...]
Ga details niet opzoeken, maar als wordt bedoeld een 'islamitische
staat' op Sunni grondslag (in de Levant -- niet in EUropa) zoals die
in Iran op Shia grondslag is, dan moet deze eerder het allerbeste worden
gewenst. De Europese 'eindoplossing', de 'multiculturele samenleving'
met de regenten van de 'joods-christelijke cultuur' aan het hoofd, is
immers klaarblijkelijk een volslagen mislukking?

Wat wellicht dient te worden voorkomen, is dat een exclusieve
'jammercultuur' ontstaat waarvan leden claimen dat ze als exclusieve
vertegenwoordigers van God 'historische slachtoffers' van 'haat' zijn.
En op die grond aanspraak hebben op enerzijds een staat exclusief voor
zichzelf, en anderzijds op de vrijheid om (anders dan lokale
bevolkingen) overal neer te strijken waar er wat te halen valt om
vervolgens (direct of via hun 'eigen staat') naar elders te reizen
waar dan weer meer te halen valt?

Naar mijn druk wordt iets dergelijks voor nationalistische/militante
islamisten door westerse massamedia wel geïnsinueerd, maar ontbreken
(wat betreft dominante stromingen) aanwijzingen daarvoor.

Het 'morele verhaal' kan men daar vermoedelijk buiten houden.

Want vanuit het perspectief van de huidige geostrategische positie van
de Islam, lijkt een aanspraak op wereld-dominantie niet erg praktisch.
Dat lijkt dan weer een grond voor het voorstellen van de Islam als een
'achterlijke religie' waarachter de implicatie is dat men haar
gevaarloos met alle mogelijke middelen kan bestrijden (nu weer gaza)
zonder dat een gevaar ontstaat op een (effectieve) extreme
tegenreactie...