Halsema vindt binnengrenzen, checkpoints en toelatingseisen wel acceptabel
Sam Kafka
2024-06-26 17:26:32 UTC
De OmniBot moet je niet beoordelen op de inhoud, maar op de vorm.
Is het hem ook nu weer gelukt een keurig passend stukje regelmatig
betoog uit het silicium te persen?
Dat is het eerste waar ik aan denk als ik weer eens een OmniBot pots
tegenkom tussen het overige Typisch Regse afval in nl.politiek.
Ja... toch valt er ook op inhoud, of wat daar bij hem voor door moet
gaan, beslist progressie te bespeuren. Zie zijn bijdrages in de draad
"80-jarig PVV-kamerlid..." waar jij ook al op reageerde: om Eric van den
Burg, de EU, het WEF, het verdrag van Marrakesh, de Dublin-akkoorden én
een onbeduidende Amsterdamse wethouder samen te smeden tot één groot
Complot, dat vereist toch een buitengewoon flexibele (al dan niet
kunstmatige) geest... dus hij gaat zeker vooruit!
Toch blijf ik grote moeite houden met de inhoudelijke kant van de Omni-
Bot. Op mij komen al die massieve tekstblokken over als producten van
"stream of consciousness", waarbij de correcte regellengte te allen
tijde voorrang heeft boven de strekking en de samenhang.
De EU regels zijn welbewust gesaboteerd dat is gewoon
een feitelijke constatering. En of jou dat nou bevalt
of niet, dat interesseert geen hond.
Aangekomen bij die hond haak ik dus meteen al af, want dat is in mijn
optiek pure nonsens. Dan zal het met de rest wel niet veel beter gesteld
zijn, zoiets denk ik dan.

Maar misschien scheelt mijn gebrek aan actuele feitjeskennis mij ook wel
enigszins parten. Als ik van alles moet opzoeken om het ueberhaupt te
kunnen volgen is het met de concentratie al snel gedaan. Dan verandert
zo'n tekst voor mij in een ondoordringbare woordenbrij waar ik kop noch
staart aan kan herkennen.

Eigenlijk denk ik dus dat het gewoon aan mij ligt. Wat aan mijn
bewondering voor de kunstzinnigheid van de OmniBot overigens niets
afdoet!
Sam Kafka
Kees van den Doel
2024-06-27 02:55:07 UTC
Post by Sam Kafka
Aangekomen bij die hond haak ik dus meteen al af, want dat is in mijn
optiek pure nonsens. Dan zal het met de rest wel niet veel beter gesteld
zijn, zoiets denk ik dan.
Honden zijn goed voor het blaffen, maar verder zijn ze vrij nutte loos.
Post by Sam Kafka
[...]
Uiter aard! Ik begrijp bijna nix van wat al die gekken en debielen hier
potsen en wil dat ook niet; ik ben TROTS op mijn niet snappen van die
"ged8en" van die lage levensvormen die hier internet excess hebben zoner
xs4all account.

Het zijn IMHO hondendrollen waar je of xpres niet in stapt wegens
viesheid, of juist wel om dan je schoenzool lekker schoon te vegen tegen
het trapje dat leidt naar de Christelijke bid kerk.

Maar het bewijs dat OF twee tot de m8 wortel twee, of DAT tot die m8t
rationeel is gaat ChatGPT, ondankts recente verbeteringen, ont!
Manok62
2024-06-27 05:27:04 UTC
Post by Sam Kafka
[...]
Dan druip af met je staart tussen je benen, want jullie voegen hier
helemaal nix toe...
--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Ned Nieuw Guinea 030162-301062
www.mariniersnieuwguinea61-62.nl
Kees van den Doel
2024-06-27 18:47:17 UTC
Post by Manok62
Post by Kees van den Doel
Ik begrijp bijna nix van wat al die gekken en debielen hier
potsen en wil dat ook niet;
Dan druip af met je staart tussen je benen, want jullie voegen hier
helemaal nix toe...
Afgezien van de gebroken grammatica (zin tax) slaat de inhoud (ze man
tik) als een tang die 8er het varken is gespand.

Ik zie dit bij een groot deel van de populaatsie hier: Ze potsen
woordjes die ze op de TV of in de kroeg hebben gehoord, veranderen de
volg order een beetje (vandaar het kreupele Nederlandsch), maar echt
denken zit er niet 8er.