Mossad wordt minister van Immigratie
Sam Kafka
2024-06-11 19:12:41 UTC
De PVV gaat de Minister van Migratie leveren.
En Linx reageert nu al chagrijnig :-)
Is dat zo? Dit nieuwtje maakt mij eerlijk gezegd helemaal niet chagrij-
nig, integendeel! Ik ben persoonlijk erg benieuwd hoe het komende immi-
gratiebeleid van de kersverse PVV migratieminister er in de praktijk uit
gaat zien.

Eigenlijk verwacht ik dat er niet veel gaat veranderen. Kijk bijvoor-
beeld maar naar de Brexit bij de buren. De bedoeling daarvan was onder
meer een afname van de immigratie in de UK, maar precies het omgekeerde
is gebeurd. De immigratiecijfers zijn nog nooit zo hoog geweest als nu!

En van het fraaie plan om ongewenste vluchtelingen naar Ruanda te sturen
is helemaal niks terecht gekomen. Dat heeft tot nu toe alleen maar geld
in het laatje opgeleverd bij de machthebbers in dat land.
Sam Kafka
Manok62
2024-06-12 05:17:35 UTC
Post by Sam Kafka
De PVV gaat de Minister van Migratie leveren.
En Linx reageert nu al chagrijnig :-)
Is dat zo? Dit nieuwtje maakt mij eerlijk gezegd helemaal niet chagrij-
nig, integendeel!
Maar daarom ben jij ook een stiekeme PVV stemmer...😛
--
Sgtmarnszm Royal Dutch Marines
Ned Nieuw Guinea 030162-301062
www.mariniersnieuwguinea61-62.nl
Sam Kafka
2024-06-12 21:17:12 UTC
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
[...]
Heel gek is het! Elke keer als ik ga stemmen en ik wil op de PVV stemmen
maak ik altijd het verkeerde vakje rood! Ik denk dat het komt omdat het
stempotlood een soort afwijking naar Linx heeft.
Sam Kafka
Manok62
2024-06-12 21:40:05 UTC
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
[...]
Dan heb je last van aardstraling, neem contact op met Bert...
Sam Kafka
2024-06-13 07:37:47 UTC
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
[...]
Ik zal Bert binnenkort eens om 03:00 uur s'nachts wakker bellen en het
hem vragen.

Zal wel weer iets zijn met magneetjes die gauw stukgaan ofzo...
Sam Kafka
Kees van den Doel
2024-06-13 16:28:04 UTC
Post by Manok62
Dan heb je last van aardstraling, neem contact op met Bert...
Waarom ben jij altijd zo knorrig en gramstorig, Manok62?

Stap jij elke dag met je verkeerde been uit bed?

Probeer het opstaan eens hoofd-eerst; dan op je handen naar de W.C.
lopen en je ochtend plasje doen en dan ziet de dag er zonniger uit!
Manok62
2024-06-13 18:56:32 UTC
Post by Kees van den Doel
Post by Manok62
[...]
Proberen, dat doe ik al jaren...
Sam Kafka
2024-06-13 20:34:21 UTC
Post by Manok62
Post by Kees van den Doel
Probeer het opstaan eens hoofd-eerst; dan op je handen naar de W.C.
lopen en je ochtend plasje doen en dan ziet de dag er zonniger uit!
Proberen, dat doe ik al jaren...
Het handigste wat je kunt doen is een touw vastmaken aan het voeteneind
van je bed, dat touw lus je door een katrol aan het plafond, zodanig dat
het andere eind van het touw aan jouw hoofdeinde binnen bereik van jouw
handjes hangt.

Als je dan s'ochtends wakker wordt ga je aan dat touw trekken, dusdanig
dat je bed aan het voeteneind omhoog komt en jij dus als het ware op z'n
kop het bed uit glijdt.

Als het bed een hoek van bijna 90 graden met de vloer maakt, maak je het
touw vast, ga jij op je handen staan en beweegt alzo, op je handen
lopend richting het toilet.

Het spreekt vanzelf dat het plassen uiterst zorgvuldig dient te
gebeuren. Mik je er even naast dan zeik je je hele gezicht er onder,
en dat is geen fijn begin van de nieuwe dag!
Sam Kafka
Manok62
2024-06-13 20:54:33 UTC
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Kees van den Doel
[...]
Dat is dus meer iets voor de hier postende got, die schijt er dan ook
gelijk bij. Zie je het al voor je...
Kees van den Doel
En Hij Kots ook nog eens daarbij, die God, Jehovah, Jezus, of hoe je die Lul ook naamt.
Manok62
2024-06-14 06:05:07 UTC
Post by Kees van den Doel
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
Post by Manok62
Post by Kees van den Doel
[...]
Nee, hij post HIER onder de naam God (voor mij dus got),eikel...
Kees van den Doel
2024-06-14 14:53:09 UTC
Post by Manok62
Post by Kees van den Doel
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
[...]
Heb jij je mariniers training op de Efteling gedaan?

Heb je HIER leren potsen van de "papier HIER" meneer op de Efteling?

Zo ja, wanneer, zo nee waarom niet?

Om op het onder werp terug te komen: pissen en schijten vereist een
getraind individu van het soort mens indien het onderste boven plaats
vindt. MAAR ... kotsen krijgt nu ASS is tentsie van de ruimte kromming
rond de aarpeer!

Zo heeft elk dubbeltje een zonnige en een andere zijde ofzo, of
verhapsel ik weer eens een spreek woord?

Ruud H. zal het allicht weten.
Manok62
2024-06-14 17:45:33 UTC
Post by Kees van den Doel
Post by Manok62
Post by Kees van den Doel
Post by Manok62
Post by Sam Kafka
[...]
Nee in Doorn, onbereikbaar voor jou!
Post by Kees van den Doel
Heb je HIER leren potsen van de "papier HIER" meneer op de Efteling?
Zo ja, wanneer, zo nee waarom niet?
Ja Lange Jan...

<<knip slap gelul>>